Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Xin M.
Hodnotil uživatel Laurent B.
Très bon bon service on reviendr
Hodnotil uživatel Maria Gabriela B.
Hodnotil uživatel Fabiana d.
Hodnotil uživatel Lacombe J.
Viandes très bonnes mais très cher. Restaurant très sale, service inexistant.
Hodnotil uživatel Grégory H.
Hodnotil uživatel Pollyanna P.
Nous avons partagé un super moment dans ce restaurant. Tout était délicieux !
Hodnotil uživatel nathalie m.
Restaurant très correct. Bien servi. Très très bruyant. Pas d ambiance spécifique. Dommage.
Hodnotil uživatel Min-Sik L.
Hodnotil uživatel Timothei B.